  • Data: 2008-04-26 12:06:53
    Temat: OT, było: Bony
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 23 Apr 2008, Tristan wrote:

> [...]
    [...]
    > A to nie wiem, tej nazwy też nie słyszałem nigdy....

    Słyszeć... a ja wiem, jak to prawidłowo wymówić? :O
    Ale *przeczytać* to na pewno przeczytałeś, co najwyżej sobie
    nie uświadomiłeś.
    Siakoś tak "obonowanie" nie jest u nas popularne, prawda.
    Ale popatrz sobie czasem na szyby - bardzo często, szczególnie w różnych
    tzw. "sieciach sprzedaży" (agencjach), które mają pozawierane umowy przy
    bardzo wysokiej nieświadomości tego faktu przez agentów.
    Osobiście wprowadziłem kiedyś w szok panią w kiosku (taki przy przystanku
    autobusowym, z gazetami itp, bardzo często są właśnie "sieciowe") kiedy
    wyciągnąłem bon.
    I na jej protesty kazałem sobie poczytać, co też ma ponalepiane na
    szybie kiosku (od wewnątrz) :)
    (a było oczywiscie "honorujemy bony SODHEXO")

    pzdr, Gotfryd