    From: "Karzel Reakcji" <k...@r...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bohater bitwy o Anglię prawa kombatanta
    Date: Sun, 7 Nov 2004 21:35:57 +0100

    Użytkownik "opix" <e...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:cmlvun$i4c$1@news.onet.pl...
    > TADEUSZ JACEWICZ: Z bliska
    [...]
    > Mierzi mnie fałsz i nicość naszego życia publicznego. Polityka
    > zdegenerowała się do walki o stołki i żłób.

    Muzyka dla moich uszu. To jest też walka o pieniądze dla Izraela i innych
    krajów, do których wywozi się nasze Polaków pieniądze z naszych podatków.

    > Żadna z osobistości, od
    > których możemy oczekiwać rozwagi i mądrości, nawet nie usiłuje mówić o
    > sensie społecznego istnienia, o moralności i zwykłej ludzkiej
    > przyzwoitości. To są "niechodliwe" tematy, więc nie ma do nich
    > chętnych. Tak, jak w handlu, wystawia się na wystawie towar, który
    > idzie. Kariery robią nie ci, którzy myślą lepiej, tylko ci, którzy
    > głośniej krzyczą.

    Jak Tomasik, Lawa i Leszek z Poznania.

    > ================================
    > APEL O PROTEST W SŁUSZNEJ SPRAWIE
    >
    > " Stanowczo protestuję przeciwko sytuacji w której bohater i obrońca
    > Polski generał Skalski mając lat 90 dożywa swojego życia w upokorzeniu
    > w publicznym przytułku ograbiony z mieszkania i pieniędzy .

    Taka jest polityka SLD - marionetek Kremla i Alganova.

    > Domagam się od władz państwowych zagwarantowania generałowi Skalskiemu

    Od kogo? od sowietów z SLD, którzy nas rabują i wywożą kasę z Polski?

    > powyższy tekst skopiuj
    > i wyślij w najbliższy poniedziałek
    > 08listopada 2004 na adres:kancelarii premiera s...@k...gov.pl

    Po co mam do tego ciula pisać? Co to zmieni?
    Wystarczy że widzę dzieci sąsiadów, które jedzą byle co, bo rodzice są
    bezrobotni, bo uczciwi. Ja się narobię i też gówno z tego mam, a oni w
    rządzie razem z tymi pociulanymi prawnikami co tu na mnie szczekają
    przykrywają afery rabunkowe w Polsce. Złodziejstwo i hańba!

    > powiadom wszystkich swoich znajomych o akcji
    > przyłączcie się do akcji bo to jest hańba dla Polski i Polaków

    hańba!

    > Lesław
    > Szczecin 07-11-2004

    Zapluty Karzeł Reakcji