eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-06-02 06:50:56
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chyba się nie zgodzimy.

    No chyba nie.

    > Mieszkanie niczego nie zmienia, tak jak nie ma
    > konieczności fizycznego przebywania w nieruchomości dla jej zarządu.

    Ale nie rozmawiamy o twojej nieruchomości - jak ją masz możesz sobie ną
    zarządzać.

    > Ogólnokrajowe? Ostatnie chyba było o EU? Nie pamiętam, ale bardzo
    > możliwe.

    Czyli można.

    > Argument wydawałoby się dobry, ale już nikt nie mówi, że coś tam
    > spartolono, czyli musi być zrobiono bdb bo inaczej by mu nie
    > odpuszczono.

    NIe do końca - było spieprzone technicznie. A "politycznie"? historia
    jest ciekawa, ale moim zdaniem każda z decycji która stała za tym że
    skończyło się z tunelem pod wisłą byla jednak racjonalna (chociaż
    motywowana w sposób daleki od obiektywnego). Awaria była czysto
    techniczna, czaszkowski miał po prostu pecha. Jeśli już to kamyczek
    zakopała hanka, ale tak jak pisałem - same decyzje były racjonalne, mimo
    że motywowane głównie tym, żeby zrobić dobrze sukienkowym.

    > To zawsze były takie różne mohery zdaje się. Tzn. te dyżurne. W zasadzie
    > waleczność tam zawsze jest spora. Dostać w oko modelikiem tupolewa z
    > jakimś kawaałkiem blachy przywiezionym spod Smoleńska, oj, sam nie wiem.

    E tam. Bez przesady. Babcia kasia sądząc z aktów oskarżenia napiedala
    kulsonów do nieprzytomności ale wychodzi na to że obrażenia
    funkcjonariuszy mają jedynie naturę psychiczną. Po prostu są obrażeni:P

    > Mam. Że nie mam obecnie prawnych to kwestia sytuacji a nie zasad.

    Tak więc proponuję, zebyś miał prawo głosować na ulicy narbutta 70 lokal
    14 w dniu głosowania. Co do zasady będziesz miał. A że ci się nie chce
    to tylko kwestia sytuacji:P

    > Jestem bardziej z Gdańskiem. Może być? :)

    Skoro wszystko załatwiasz w warszawa śródmieście to nie - wszyscy spoza
    kraju na narbutta 70 lok 14:P

    > No i jak przymus fizycznego
    > głosowania to państwo powinno zwrócić za bilet. Wtedy z przyjemnością
    > fizycznie.

    Dlaczego - mi za bilet nie zwraca jak przebywam poza miejscem zamieszkania?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!