eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-06-02 18:45:53
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.06.2022 o 11:45, J.F pisze:

    > A jak chcesz wrocic?

    To zagłosujesz jak wrócisz:P

    > Ale mieszkancy, czy rodowici mieszkancy?

    No mieszkańcy - z obywatelstwem.

    > A jak ktos mieszka w wynajętym mieszkaniu, to kto powinien miec prawo
    > wyborcze - najemca, czy wlasciciel?

    Z tego co się orientuje - _powinien_ najemca. Jak wychodzi to odzielna
    sprawa.

    > Jak nastapila awaria, to "Bog tak chcial".
    >
    > Tylko nie wiem ... cos tam pisali o plastikowych rurach.
    > Wymienili na stalowe, wymienili na mocniejsze, wymienili pekniete
    > odcinki, czy sytuacja bedzie sie powtarzac?

    Zbudowali zupełnie nowe pod dnem. Tunel został. Będzie tam chyba
    docelowo bajpas bajpasu:P

    > Ktos tam jeszcze pisal o nieuninionym zamulaniu tego obnizonego
    > odcinka.

    Generalnie w kanalizacji sanitarnej (nie ogólnospławnej) robi się
    problem, bo się wodę się oszczędza i idzie samo gęste. Tu akurat chyba
    problemu nie było, bo tam z ogólnospławnej i duże przepływy, więc nie
    miało się jak zast(r)ać.

    > No coz - byc moze miasto powinno zrobic drugą oczyszczalnie. > Ale czy ma gdzie?
    Czy musialoby to byc w innej gminie, lub trzeba by
    > kupic kawalek terenu, a potem ... przenosic przynalezność ?

    No właśnie ty jest ten element "bóg tak chciał". Oczyszczalnia była
    planowana "od zawsze" na granicy warszayw i łomianek. Sukienkowi mają
    uczelnię obok, i pewna ex rydzykowa posłanka bardo starała się, żeby ta
    druga nie powstała. Co ciekawe okazało się, ze duże jej znajomych w
    mpwiku pracuje, i jakoś zdecydowano że jedna styknie;) Tak obiektywnie
    choć tej persony nie znoszę, to nie było to tak głupie jakby się
    wydawało - skoro już jedna była, a druga by powodowała konflikt z
    lokalną społecznością - nie tylko sukienkowych ale i łomianek... No
    tylko rura pękła... dwa razy...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!