eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-06-02 11:45:00
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 1 Jun 2022 19:14:23 +0200, Shrek wrote:

    > Ale causus jest ten sam. Nie mieszkasz w kraju nie powinieneś głosować.

    A jak chcesz wrocic?

    > Podobnie jak z miastem z którego pochodzisz - mieszkasz gdzie indziej,
    > głosujesz gdzie indziech, choćbyś był z tym miastem emocjonalnie
    > związany i leżało ci na sercu jego dobro, dobre imię i majątek. Po
    > prostu o sprawach, gminy/województwa/kraju powinni decydować jego
    > mieszkańcy. Dobrym przykładem są choćby "plebiscyty" i referenda
    > niepodległościowe. BTW - jak u nas z referendami? Głosowałeś?

    Ale mieszkancy, czy rodowici mieszkancy?
    Nazjezdza sie motłochu, i zacznie spokojne miasto wywracać :-)

    A jak ktos mieszka w wynajętym mieszkaniu, to kto powinien miec prawo
    wyborcze - najemca, czy wlasciciel?
    A rada miasta moze mieszac w zasadach najmu :-)

    > No płyną pod wisłą:P Tyle że nie wypływają. Swoją drogą to dość ciekawa
    > historia. Czaszkowski sytuację odziedziczył po hance i łańcuszek decyzji
    > i ich powodów jest dość zaskakująca a jednocześnie na swój sposób
    > logiczna. Między innymi - gówno wybiło, bo "bóg" tak chciał:P

    Jak nastapila awaria, to "Bog tak chcial".

    Tylko nie wiem ... cos tam pisali o plastikowych rurach.
    Wymienili na stalowe, wymienili na mocniejsze, wymienili pekniete
    odcinki, czy sytuacja bedzie sie powtarzac?

    Ktos tam jeszcze pisal o nieuninionym zamulaniu tego obnizonego
    odcinka.

    No coz - byc moze miasto powinno zrobic drugą oczyszczalnie.
    Ale czy ma gdzie? Czy musialoby to byc w innej gminie, lub trzeba by
    kupic kawalek terenu, a potem ... przenosic przynalezność ?

    J.