eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-19 23:13:44
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > I wreszcie doszedłeś do właściwych wniosków. Trochę opornie to szło,
    > ale gratuluję! Nawet nie liczyłem na to, ze w końcu zrozumiesz, o co
    > tu poszło.

    A skąd wiesz (masz pewność) że wnioski są właściwe? Najwyżej można
    (a nawet na grupie prawo należy) powiedzieć że to "niewykluczona wersja"
    na podstawie przedstawionych informacji.

    Różnica między "mniej prawdopodobna wersja" a "niewykluczona wersja" w
    prawie _karnym_ jest bardzo znacząca. Na grupie pl.soc.polityka albo
    pl.pregierz oczekiwane standardy są całkiem inne IMHO :-)

    Palestyńscy procarze mają (jakąś) szanse nawet zabić żołnierzy IDF.
    _Niechętnie_ staram się to pamiętać przy ocenie reakcji/zachowań
    żołnierzy IDF - "Własna dupa droższa od cudzej".

    --
    A. Filip