eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-20 00:19:34
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19.05.2022 o 19:06, Shrek pisze:

    > Siła argumentu godna kacapa w czołgu.
    >
    > Pozwól że podsumuję twój post:
    >
    > "Pomijając (z litości) dyskusję,

    Manipulujesz... czy zwykła parafraza?

    > to siem nie znasz i jezdeś głoopi!" :P

    No bo nie masz pojęcia o czym piszesz.
    A ja nie zamierzam tracić czasu na twoją edukację.

    Prawie zapomniałem, że znasz się lepiej na szczepionkach od specjalistów
    od szczepionek, jesteś też znawcą procedur lotniczych i cholera wie
    czego jeszcze, więc zapewne w tym temacie też już nie ma miejsca na
    edukację.

    A szury miały rację.
    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr