eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawaRe: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-19 23:51:52
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A to jest jakieś prawidło na wojnie, ze strzelamy dopiero, jak zaczną do
    > nas strzelać? W przeciwnym wypadku częstujemy papierosami?

    Skoro jest wojna, to spoko. Można wyłączyć myślenie i postrzelać sobie
    do rowerzysty w mieście w innym państwie. Przywódca narodu fundnął
    wycieczkę, to żal nie skorzystać z okazji.

    Właśnie dzięki takim jak ty trwają wojny. Jeden psychopata zawsze
    znajdzie jakiegoś innego psychopatę, który na rozkaz albo dla fanu
    będzie strzelał do ludzi. No bo wojna, nic nie poradzisz, trzeba strzelać.
    Nie ma takiej opcji żebyś samodzielnie wpadał na pomysł żeby nie
    strzelać. Albo chociaż się zastanowić kto i dlaczego cię tam wysłał i co
    ty tam robisz.
    Jak widać zakładanie munduru ryje głowę dokumentnie i wyłącza myślenie.

    Porotu do zdrowia życzę.
    Piotr