eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-17 20:46:53
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

    > Wydaje mi się, że przywrócenie stanu sprzed wojny zazwyczaj nie jest
    > możliwe. W Iraku zabiliśmy im "wodza". [...]

    Wódz/dyktator (Saddam Husajn) został zabity (wykonano wyrok śmierci)
    *natychmiast* po wydaniu przez USA władzom które USA zainstalowały na
    jego miejsce. Było to grubo po samej inwazji. AFAIR moje wrażenie było
    że wydanie i egzekucja miały przykryć przekroczenie progu 5_000 zabitych
    żołnierzy USA w trakcie inwazji *i potem okupacji*.

    Nie musisz się ze mną zgadzać ale czy musisz kręcić?

    --
    A. Filip