eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawaRe: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-17 22:21:33
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Argument taki, że wycinamy podług szkodliwości społecznej i jak się tak
    > zastanowić to wcale nie jest jasne, czy jakaś strona gdzie można
    > zakontraktować nielegalne usługi jest bardziej szkodliwa niż takie RT.

    Sczerze mówiąc, sądzę że całego tego RT to czytali ludzie którzy i tak
    mielu ukształtowane poglądy i nie jest tak, że ktoś tam przypadkiem
    trafił i został kacapem. Więc oddziaływanie tego medium jest niewielkie.
    Już bardziej działają farmy troli i to jest więksy problem (orz
    trudniejszy do rozwiązania).

    > przy RT i podobnych
    > totalne sper..lenie dosłownie milionów osób, czego efektem jest m.in. co
    > się obecnie dzieje z Ukrainą.

    Nie wydaje mi się. Odziaływanie RT w UE jest mniej więcej takie jak
    TVPis w UE - to znaczy zbliżone od żadnego. Jeśli ktoś tego słucha czy
    czyta (poza krajem macierzystym) to i tak miał wcześniej już najebane w
    mozgu.

    > Chcesz wycinać pedofilów z ofiarami na
    > poziomie kilku tysięcy nie-trupów, a masz wątpliwości czy wyciąć coś co
    > prowadzi do pięciocyfrowej ilości trupów (jak na razie), bo to media.

    Po prostu (pomijając że się nie zgadzam z twoją statystyką, co nie
    znaczy że jakkowiek popieram kacapów) wolałbym gdyby to miało jakieś
    "prawne" ręcę i nogi a nie na zasadzie niebezpiecznych precedensów.

    Zresztą akutat sprawa RT to mały piskuś. Prawdziwe sprawy to
    "zabezpieczenia" majątków.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!