eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawaRe: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-17 22:35:58
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.05.2022 o 10:36, Kviat pisze:

    > Dla pislamskiego suwerena zwykle argument, że EU tak robi, to argument
    > przeciwko - żeby właśnie tak nie robić.

    Ależ skąd - dla pislamistów wygodne jest to co jest wygodne. Na przykład
    jak niemcy stwierdzili że ich prawo krajowe stoi wyżej niż unijne (co
    nie do końca jest prawdą) to pislamistom ter argument się bardzo
    podobał. Skoro można blokować RT bo jest fszystowskie, to chyba
    oczywiste że nalezy zablokować faszystowskie julki nawołujące do
    holokaustu dzieci - prawda?

    > To tylko potwierdza to, co napisałem wcześniej - to żaden argument, jak
    > będą coś chcieli zrobić, to to zrobią. Nie potrzebują pretekstu, a jeśli
    > nawet, to wyciągną dowolny z dupy, czy będzie miał sens, czy nie będzie
    > miał.

    Nie potrzebują, ale tak jest wygodniej i z tego zawsze korzystają.
    Mogliby po porstu zlewać trybunał konstytucyjny ale woleli zrobić z
    niego kulinarny i powoływać się na jego powagę. Bo tak jest wygodniej i
    skuteczniej. I tak samo będą wykorzystywać blokowanie mediów. Z pieśnią
    na mordzie, że to zgodnie z unijnymi standardami!

    > Aaaa... no skoro wojna, tortury, gwałty i morderstwa nie są dla ciebie
    > wyraźną potrzebą, to spoko.

    I jak rozumiem, zamknięcie RT spowoduje koniec gwałtów, tortur i wojny?
    Czy może jest jak to mówią prawnicy irrelewantne?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!