eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-17 22:11:46
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.05.2022 o 14:45, Kviat pisze:

    > Nie. To nie jest "po prostu" ściek propagandowy.

    Jest.

    > Jest różnica między propagandą "obniżamy wam podatki/cena lokomotyw
    > spadła/ten kandydat na radnego jest fajny, bo nosi ładne okulary", a
    > pochwalaniem i usprawiedliwianiem tortur, gwałtów i morderstw.
    > (Tak, wiem, już pisałeś, że tam nic nie ma o torturach i gwałtach, ale
    > nie wierzę, że nie rozumiesz o co chodzi. A jeżeli faktycznie nie
    > rozumiesz na czym polega to pochwalanie i usprawiedliwianie, to znaczy,
    > że zbyt optymistycznie oceniłem twoje możliwości intelektualne - o
    > jakieś trzy rzędy wielkości za dużo).

    Jest oczywiste, że popierają putina w tej wojnie, ze wszystkimi
    konsekwencjami. Nie - nie jest to "silkroad" ani strona z pornografią
    dziecięcą ani z użyciem przemocy do czego usiłujesz nawiązać analogię.

    > Uważam, że usprawiedliwianie wojny, podawanie jakichś z dupy wziętych
    > pretekstów, że niby trzeba było zaatakować Ukrainę bo cośtam, ukrywanie
    > tego co tam wyprawia ich armia, niczym, kompletnie niczym się nie różni
    > od stron pedo.

    Krótkie pytanie - czy dotyczy to również narodu wybraniego? No i sam
    widzisz:P

    > A wręcz jest to jeszcze bardziej obrzydliwe, bo
    > przeciętnemu człowiekowi próbuje się wmówić, że jest to zwyczajne źródło
    > informacji, a tylko trochę inne od reszty.

    NIe jest "normalne". Jest źródłem wrogiej propagandy i nikt tego nie
    kwestionuje. Tylko teraz uważaj - nie przeszkadza nam tak naprawdę, że
    propagandy a że wrogiej. Wrogiej - to jest deginicja czemu nam
    przeszkadza. A kogo zablokować decyduje władza - więc kryterium do
    blokady to "wroga władzy" i to mi się niespecjalnie podoba.

    > Jakie, kurwa, zaniechanie?

    No naormalnie - nie ma tam wyrazów poparcia dla gwałtów, więc chcesz ich
    zamknąć i... wtedy tak samo nie będzie.

    > Ja pierdolę...
    > Ban został nałożony na poziomie UE.

    No i ok? Ale poważnie pytam - to jakaś decyzja którą można zaskarżyć,
    sąd wydał, kto? Czy bez żadnego trybu jak nasze bezprawne obostrzenia?

    > Czego jeszcze potrzebujesz, żeby stwierdzić, że to prawo/nakaz zostało
    > wprowadzone zgodnie z prawem?

    Decyzji i trybu odwołania na dzień dobry, zgodności z prawem
    bezwzględnie obowiązującym na drugim miejscu.

    > Że to miała być decyzja jakiegoś sądu? Jakiego? Rejonowego w
    > Pierdziszewie Wielkim? Przecież sądy działają na podstawie prawa...

    W zaiązku z tym można je pominąć.

    > "Aby uzasadnić i wesprzeć agresję wojskową wobec Ukrainy, Federacja
    > Rosyjska podejmuje ciągłe i zdecydowane działania w zakresie
    > dezinformacji i manipulowania informacjami wymierzone w członków
    > społeczeństwa obywatelskiego UE i państw sąsiadujących, poważnie
    > wypaczając fakty i nimi manipulując."

    To akurat równie dobrze może napisać p.o.remier o julkach i ma taką samą
    moc. Prrzecież julki wspierają morderstwa:P (emotikon celowy, bo chuj
    wie jak to zrozumiesz).

    > To może trzeba zrobić porządek z tłiterem.

    Bo ja wiem...

    > Już od dłuższego czasu toczy się dyskusja, że w końcu trzeba coś zrobić
    > z mediami społecznościowymi, skoro sobie z nie radzą (pisząc ogólnie: z
    > fejakmi, bezczelnymi kłamstwami, czy np. z traktowaniem faszystowskich,
    > rasistowskich itp., w tym np. antyszczepionkowych treści jako
    > zwyczajnych "innych źródeł informacji").

    No widzisz - właśnie o to chodzi - ty masz zdanie takie, że należy
    wspierać te co ci się podobają i banować te złe. Niebezpieczny sposób...

    > Jest akcja jest i reakcja.

    Czyli jak ci się podoba to wykopać, a jak nie to banować. Sam widzisz,
    że problem jest troszkę bardziej skomplikowany niż byś chciał.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!