eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawaRe: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
  • Data: 2022-05-17 23:11:01
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 17.05.2022 o 22:45, Shrek pisze:

    > I sądzisz, że w hiszpanii naprawdę jakiś znaczący odsetek populacji to
    > czyta?

    Nie miałem zielonego pojęcia, więc sprawdzianem, skąd pochodzą odwołania:
    RIS Visibility - 91.215.41.0/24 has HIGH visibility
    IPv4: 99%
    00 RIPE-NCC Multihop Amsterdam 100%
    01 LINX / LONAP London 100%
    03 AMS-IX / NL-IX Amsterdam 100%
    04 CIXP Geneva 100%
    05 VIX Vienna 100%
    06 DIX-IE Tokyo 100%
    07 Netnod Stockholm 100%
    10 MIX Milan 100%
    11 NYIIX New York City 100%
    12 DE-CIX Frankfurt 100%
    13 MSK-IX Moscow 89%
    14 PAIX Palo Alto 100%
    15 PTTMetro Sao Paulo 100%
    16 NOTA Miami 100%
    18 Catnix Barcelona 100%
    19 NAP Africa JB Johannesburg 100%
    20 SwissIX Zurich 100%
    21 France-IX Paris 95%
    22 InterLAN Bucharest 100%
    23 Equinix SG Singapore 100%
    24 LACNIC Multihop Montevideo 100%
    25 RIPE-NCC Multihop Amsterdam 100%
    26 UAE-IX Dubai 100%

    Oczywiście mogą tam byc VPN-y i inne podobne dyrdymały. No i RIPEStat
    też chyba łapie tylko główne miasta.

    > Szczerze - do świadomości istnienia takiego medium tak. Do spektrum
    > odbiorców - nie. Każdy raz sobie zajrzał i dalej ma to w D4.

    No ja kilka razy :-) Ale bardziej, by popatrzeć co tam mają, niż to
    czytać :-)

    --
    Robert Tomasik