eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBilet czasowy i punktualnosc › Re: Bilet czasowy i punktualnosc
  • Data: 2010-01-20 08:43:41
    Temat: Re: Bilet czasowy i punktualnosc
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Tomasz Kaczanowski pisze:
    > Liwiusz pisze:
    >> Tomasz Kaczanowski pisze:
    >>
    >>
    >>> Jest mowa o możliwych opóźnieniach (do 3-4 minut w zależności od miasta)
    >>
    >> Pokaż taki zapis.
    >>
    >
    > Wystarczy zobaczyć każdy rozkład jazdy, który można traktować jak ofertę
    > handlową, masz tam często - spotkałem się z tym niejednokrotnie zapis,
    > że rozkład przewiduje opóźnienia do 4 minut. Przykład z Łodzi:
    > http://www.mpk.lodz.pl/rozklady/ramka.jsp?l=70i7&p=7
    0i7t001.htm&k=1&t=autobusy_p&lineId=43&timetableId=1
    486&stopNumber=3195&date=2010-01-20-09:32:14

    Nie traktowałbym tego jako oferty, a zwłaszcza godzin z taką
    tolerancją. Opóźnienia nie wynikają nigdy ze złej woli przewoźnika, czy
    kierowcy, a zazwyczaj z powodów zewnętrznych, tym samym nie może on
    *zagwarantować*, że dojedzie na czas.


    > Czyli to co masz zapewnione, że (przynajmniej w teorii - bo od czasu,
    > gdy rządzić zaczął odwołany pRezydent, to sie znacznie pogorszyło) masz
    > zagwarantowane o określonym czasie kursy niskopodłogowych pojazdów, oraz
    > tolerancja opóźnienia do 4 minut.


    Nikt nikomu niczego nie gwarantuje, nawet w teorii. Tolerancja
    oznacza o ile minut autobus może się spóźnić, aby był uznany za przybyty
    w terminie. Regulamin nie obiecuje, że wszystkie autobusy będą jeździć
    punktualnie.




    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1