eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBilet czasowy i punktualnoscRe: Bilet czasowy i punktualnosc
  • Data: 2010-01-20 09:06:11
    Temat: Re: Bilet czasowy i punktualnosc
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Liwiusz pisze:
    > Tomasz Kaczanowski pisze:
    >
    >
    >> * Do otrzymywania zadośćuczynienia strat poniesionych wskutek
    >> zaniedbania przewoźnika.
    >
    > I na tym można by poprzestać. Większość spóźnień nie jest spowodowana
    > zaniedbaniami przewoźnika.
    >
    > Parę(naście) lat temu czytałem o przypadku w Warszawie, gdzie nie
    > przyjechał ostatni kurs autobusu tego dnia. Pasażerka wzięła taksówkę i
    > zażądała zwrotu opłaty od przewoźnika, który się na to zgodził.
    >

    I tak i nie. Ponieważ przewoźnik jest tylko narzędziem, organizatorem
    jest w Łodzi ZDiT, więc jeśli gdzieś tworzą się zbyt duże korki, to oni
    za to są odpowiedzialni (chyba, że było zdarzenie losowe, typu pęknięta
    rura).

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1