  • Data: 2010-01-20 09:16:12
    Temat: Re: Bilet czasowy i punktualnosc
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Nie - ponieważ wolniejsza jazda w określonych godzinach - ze względu na
    > natężenie ruchu jest brana pod uwagę przy tworzeniu rozkładu jazdy -
    > jakbyś zajrzał na link, który Ci podałem, to o różnych porach czas

    Korki nie są stałe i nie można określić rozkładu jazdy dokładnie je
    uwzględniające. Można tylko próbować je uśrednić. Każdy sąd to przyzna :)

    > przejazdu jest różny. Zarządzający natomiast odpowiedzialni są za to, że
    > np nie koordynują robót, przez co odcięta potrafi być któraś dzielnica
    > całkowicie, bo na wszystkich drogach dojazdowych jednocześnie robi się
    > remonty.

    Dochodzenie odszkodowania za niepunktualność od miasta, które nie
    poprawia przejezdności dróg - bardzo karkołomne żądanie, z chęcią
    pochodziłbym na rozprawy z takim żądaniem :)

    Remontów nie ma - źle. Są - też źle. Może trzeba Unię Europejską
    pozwać za niepunktualność, bo daje pieniądze na remonty i każe je
    wykorzystać w określonym czasie, przez co remontuje się wszystkie drogi
    na raz.

    --
    Liwiusz