  • Data: 2010-01-20 11:03:18
    Temat: Re: Bilet czasowy i punktualnosc
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    VoyteG pisze:

    > To skad pasazer ma wiedziec, jaki bilet czasowy ma kupic?

    Ryzyk-fizyk. Może kupić bilet jednorazowy. O wynikających z tego
    absurdach już pisałem w tym wątku.

    Od czasu do czasu zdarzają się strajki komunikacji miejskiej - czy
    ktoś wywalczył w tym czasie zwrot 1/30 opłaty za bilet miesięczny za
    dzień strajku lub coś podobnego? Byłaby na to szansa o wiele większa niż
    walczenie z opóźnieniami 15-minutowymi, a nie słyszałem, aby ktoś próbował.

    --
    Liwiusz