eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBilet czasowy i punktualnosc › Re: Bilet czasowy i punktualnosc
  • Data: 2010-01-20 09:07:39
    Temat: Re: Bilet czasowy i punktualnosc
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Tomasz Kaczanowski pisze:
    > Liwiusz pisze:
    >> Tomasz Kaczanowski pisze:
    >>
    >>
    >>> * Do otrzymywania zadośćuczynienia strat poniesionych wskutek
    >>> zaniedbania przewoźnika.
    >>
    >> I na tym można by poprzestać. Większość spóźnień nie jest
    >> spowodowana zaniedbaniami przewoźnika.
    >>
    >> Parę(naście) lat temu czytałem o przypadku w Warszawie, gdzie nie
    >> przyjechał ostatni kurs autobusu tego dnia. Pasażerka wzięła taksówkę
    >> i zażądała zwrotu opłaty od przewoźnika, który się na to zgodził.
    >>
    >
    > I tak i nie. Ponieważ przewoźnik jest tylko narzędziem, organizatorem
    > jest w Łodzi ZDiT, więc jeśli gdzieś tworzą się zbyt duże korki, to oni
    > za to są odpowiedzialni (chyba, że było zdarzenie losowe, typu pęknięta
    > rura).


    No nie, pójdźmy dalej - odszkodowania trzeba żądać od kierowców,
    którzy te korki tworzą, zamiast jechać autobusem. LOL :)

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1