eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBilet czasowy i punktualnoscRe: Bilet czasowy i punktualnosc
  • Data: 2010-01-20 08:10:29
    Temat: Re: Bilet czasowy i punktualnosc
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    witek pisze:
    > AW wrote:
    >> W dniu 2010-01-19 15:13, Liwiusz pisze:
    >>
    >>>> To co w zamian za cene biletu otrzymuje pasazer?
    >>>
    >>>
    >>> Przewiezienie tyłka z A do B.
    >>>
    >>> Zauważ, ze kupno biletu nie gwarantuje, że autobus w ogóle podjedzie.
    >>>
    >>
    >> Zauważ, że przeczysz sam sobie. Skoro za cenę biletu przewoźnik
    >> zobowiązuje się przewieźć twój zadek z A do B to jakim cudem w
    >> następnym zdaniu twierdzisz, że może on (przewoźnik) w ogóle nie
    >> podjąć takiej próby (przewiezienia tyłka)?
    >> Jakaś nowa logika?
    >>
    >
    > Kupno biletu nie jest zawarciem umowy. To tylko srodek platniczy.
    > Umowa zostaje zawarta dopiero w momencie wejscia do pojazdu.
    > i w zasadzie umowa jest "na przewoz".
    > Nie ma okreslenia dokad, tylko po jakiej trasie.
    > Nie ma okreslenia w jakim czasie.

    Tutaj bym polemizował. Jest przecież rozkład jazdy z czasami przejazdów.

    > Moznaby przyjac ze przyblizenie,
    > zgodnie z rozkladem, ale to nie jest czas gearantowany okreslony w umowie.

    Jest mowa o możliwych opóźnieniach (do 3-4 minut w zależności od miasta)

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1