  • Data: 2005-01-02 11:49:26
    Temat: Re: Bielawa - sex za pieniadze
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "stern" <s...@p...net.pl> napisał w wiadomości
    news:cr8lcg$sds$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > 2. stycznia a juz masz szanse wygrac nagrode za najwiekszy idiotyzm
    2005r.

    Dzięki za nominację :)
    A co jest do wygrania? Dożywocie na podstawie zeznania jedej osoby, która
    "nie ma interesu w tym aby obciążać oskarżonego"?

    > Zeby nie bylo glupiego krytykanctwa: poczytaj przepisy o tym co ma byc w
    > uzasadnieniu wyroku.

    Popytaj rutyniarzy, jak napisać uzasadnienie, żeby nikt się do niego nie
    przyczepił.
    Zapytaj sędziów z SO i SA czy zawsze wyspani i trzeźwi przychodzą do
    pracy i z jednakowym entuzjazmem i wnikliwością czytają akta kolejnej
    (setnej, dwusetnej...) sprawy.

    Alek

    PS.
    Moja (leka) frustracja i (pewne) rozczarowanie systemem wymiaru
    sprawiedliwosci w Polsce wynika obserwacji z konkretnych spraw,
    rozstrzyganych tak, że scyzoryk w kieszeni się otwiera.
    I nawet jeżeli 90% sędziów jest o.k. to nie pocieszy to raczej osoby,
    która trafiła na sędziego z pozostałych 10% i za niewinność ma
    zrujnowane życie.