  • Data: 2005-01-02 12:26:02
    Temat: Re: Bielawa - sex za pieniadze
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl> napisał
    w wiadomości news:opsjy1qnr5mg13b0@kura4m98.it-net.pl...

    > Może powrót do starych dobrych zasad z Sachsenspiegel. Zeznanie dwóch
    > kobiet równe zeznaniu mężczyzny, zeznanie czterech świadków to więcej
    niż > zeznanie trzech.

    Żartowałeś, prawda?
    Uczciwie powiem: nie mam żadnych propozycji jak być powinno. Po prostu nie
    jestem ekspertem w tej dziedzinie. Ale widzę wady tego co jest.

    Ale coś jest w tym co napisałeś. Żeby trzymać się tematu wątku: jedna
    kobieta (o wątpliwej reputacji, by rzec oględnie) oskarżyła o
    wykorzytywanie seksualne 10 mężczyzn. Jej zeznanie to jedyny dowód.
    Zeznanie zresztą zmienne w czasie: w trakcie śledztwa 'przypominała sobie'
    kolejne nazwiska i wydłużała listę 'sprawców'. Obrona przedstawiła
    kilkudziesięciu świadków - sędzina odrzuciła wszystkie wnioski dowodowe.
    Między innymi wizję lokalną która wykazałaby, że opisane przez
    'pokrzywdzoną' zdarzenia albo nie mogły w ogóle mieć miejsca albo
    wiedziałyby o nich dziesiątki osób.
    Wątpliwości jest więcej (na końcu tego wątku dałem link do miejsca gdzie
    jest trochę informacji o tej sprawie) a mimo to wyrok jest skazujący.
    Prawdopodobnie dlatego, że oskarżeni spędzili trochę czasu w areszcie i
    trzeba to jakoś przyklepać. A dziesięciu ludzi i ich rodziny ma zniszczone
    życie.

    Alek