    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Bełkot prawny cd
    Date: Mon, 2 May 2016 10:00:52 +0000 (UTC)

    Użytkownik Big Jack a...@b...zz ...

    > Źle sądziłeś, a co wyjaśniłem w pierwszych dwóch zdaniach poprzedniego
    > mojego postu

    Niby tak twierdzisz a jednak ponizej piszesz coś innego...

    > Dokładnie tak, pod warunkiem jednak, że tę "przyjemność" znajdujemy u
    > siebie, a nie wmawiamy ją interlokutorowi (vide: "kilku urzędników miało
    > przyjemność gadać ze mną przez tel). Zauważ, że nie ma tu nawiązania
    > rozmowy, tylko lakoniczne zdanie z niej relacji i wmawianie komuś, że
    > było mu przyjemnie, co może, ale nie musi być prawdą. Ale mówić o kimś,
    > że miał przyjemność ze mną rozmawiać zalatuje mi podbudowywaniem
    > własnego ego.

    Nie. Zwrot "mieli przyjemnosc ze mna rozmawiac" oznacza nic wiecej poza
    tym, ze rozmawiali konkretnie ze mna. Nic ten zwrot nie mówi o tym, ze
    rozmowa była przyjemna czy nie. Opisuje tylko grzecznosciowa forma sam fakt
    jej odbycia sie. Wiec nikt nikomu nic nie wmawia.