  • Data: 2016-05-03 13:36:43
    Temat: Re: Bełkot prawny cd
    Od: "G.S." <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 29 Apr 2016, J.F. wrote:

    > A tu sie nauczyli od wyzszej wladzy, ze pisze sie
    > "dla przypadku opisanego w art ... pkt ... ustawy".

    Dodać trzeba, że "wyższa władza" też może wyrażać się raz
    jaśniej a drugi raz zaciemniać, np. pisząc o "materiałach
    o których mowa w art..." albo o "środkach trwałych, o których
    mowa w art..."
    Różnica zasadnicza.

    > Co mnie tez wkurza, ale trzeba przyznac, ze bywaja takie artykuly, ze opisanie
    > o co chodzi bywa trudne :-)

    Owszem, ale "nakierowanie" wg zasady wyżej trudne nie jest
    (wszak "o których mowa" jednoznacznie wskazuje, że trzeba
    rzucić okiem które, bo nie ma gwarancji że wszystkie),
    a czytanie ułatwia znakomicie.

    pzdr, Gotfryd