    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 2 May 2016 02:10:41 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Bełkot prawny cd
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 2 maja 2016 10:57:13 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Ty naprawdę jesteś wtórnym analfabetą. >Zrozumieć pismo to nie znaczy wiedzieć o
    co >chodziło (trudno, aby było wiadomo, skoro nie >zostało do napisane).

    Jak kupujesz bułki to mówisz "poproszę bułke" czy może recytujesz teksty z aktów
    prawnych odnośnie umowy kupna, praw konsumenta itp.?

    Skoro nie potrafią prosto napisać o co chodzi a piszą pismo z którego nic nie wynika
    to jest to bełkot. Bełkot prawny bo zapewne jakiś prawnik treść pisma
    opiniował/stworzył.
    Czy nie mogli najnormalniej w świecie zadzwonić ew wysłać pismo normalnej treści("ma
    Pan 4,5zł niedopłaty"

    > Tak działa biurokracja. Jakby nie zwrócili, to byś się pulpał, że cię okradają.
    Jakby się nie zwrócili to bym nie wiedział o niedopłacie
    Że się zwrócili to i dobrze tylko w normalnym języku niech się komunikują.
    Że jest to marnowanie publicznych pieniędzy nie wspomnę bo w celu odzyskania 4,5zł
    podjęli czynności kosztujące kilkakrotnie więcej
    > Masz mentalność i rozumienie świata gorzej jak >dziecko.
    Jak dla Ciebie normalne jest że w sprawie 4,5zł wysłali dwa pisma wypełnione
    paragrafami, coś wszczęli coś umorzyli to ja podejrzewam że dziecko dużo lepiej od
    Ciebie świat pojmuje.