  • Data: 2016-05-01 09:06:13
    Temat: Re: Bełkot prawny cd
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 1 maja 2016 08:47:32 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Tak jak pisałem - pismo jest lakoniczne. Ale nie jest bełkotem. Po
    > prostu Kris używa słów, których znaczenia nie zna.
    Jest bełkotem.
    Lubisz analogie z dupy wzięte to może tak:
    Możesz wejść do sklepu i powiedzieć- "poproszę piwo",a możesz tesz wejść i zacząć
    "bełkotać" że zgodnie art. Xxx ustawy o wychowaniu w trzeżwoscioraz art xxx ustawy o
    prawach konsumnta oraz ....(tu można wstawić więcej prawniczego belkotu) chciałbyś
    skorzystać ze swojego prawa.

    To by było za proste. Zwykły rozgarnięty urzędnik by tak napisał ale nasza gmina ma
    podpisaną umowę z kancelarią prawną na obsługę prawną więc prawnicy takie pisma
    tworzą.
    >Kris ustalił, bo zadzwonił
    A co zakazywało napisać wprost o co chodzi?