  • Data: 2016-05-01 16:19:41
    Temat: Re: Bełkot prawny cd
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    k...@1...0.0.1
    *Budzik* napisał(-a):

    > Rozumiesz zwrot "miec przyjemnosc z kim rozmawiac" jako rozmowe ktora
    > rzeczywiście miała być przyjemna a nie tylko "miała miec miejsce"?

    Zrozumiałbym jakby Kris napisał, że to on miał przyjemność rozmawiać z
    kilkoma urzędnikami. A tak to wyszło wprost: urzędnikom zrobiło się
    miło, że (Kris) do nich zadzwonił. Może ja dziwny jestem, ale jak gdzieś
    dzwonię to zdarza mi się zapytać "z kim mam przyjemność rozmawiać?" Nie
    zdarzyło mi się natomiast powiedzieć "ma pan/pani przyjemność rozmawiać
    z <tu moje imię i nazwisko>"

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675