  • Data: 2016-05-01 13:53:29
    Temat: Re: Bełkot prawny cd
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak jak pisałem - pismo jest lakoniczne. Ale nie jest bełkotem. Po
    > prostu Kris używa słów, których znaczenia nie zna.

    A moze zamiast czepiac sie słówek, udowodnisz ze sam umiesz czytac ze
    zrozumieniem i pogadamy o meritum problemu czyli o pismie ktore niesie ze
    soba niewiadomą tresc?

    > Kris ustalił, bo zadzwonił.

    ROTFL

    Dziwny to jest swiat w ktorym ludzi nie dziwi sytuacja w ktorej urzednik
    pisze pismo, traci na to czas czyli budzetowe pieniadze, pismo nic nie
    wyjasnia, trzeba dzwonic, szukac, pytac, byc moze nawet osobiscie udac sie
    do urzedu czyli znów: tracic pieniadze.
    I słychac głosy ze to jest ok... Dziwne...