  • Data: 2021-03-10 20:10:32
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsACE9AF390F4EBbudzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    >A mogłbys zweryfikować te informację?
    >Masz na mysli swiadome wpisywanie covid tym co zdrowi i nie maja
    >covida
    >czy tez dopisywanie covid jako powód zgonu?

    Dopisywanie jako powod zgonu - tak slyszalem, ale z trzeciej reki.

    Przy czym wydaje mi sie, ze to powinno dotyczyc tych, ktorym testu nie
    zrobiono, wiec nielicznych, ewentualnie tych, co jakos ewidentnie na
    "choroby towarzyszace" zmarli, ale wirusa mieli ... no bo tak jawnie
    to by chyba nie klamali przy negatywnym tescie.
    No chyba, ze wyciagneli te stare szybkie testy, co to czesto dawaly
    falszywe wyniki, i maja podstawe :-)

    Choc po zastanowieniu ... moze i zdrowym dopisuja, bo chyba wieksze
    pieniadze sie naleza od samego poczatku.
    A potem przyjdzie wynik testu, to sie skoryguje karte - ale
    podejrzenie bylo uzasadnione i pieniadze sie nalezaly :-)

    J.