  • Data: 2021-03-07 13:07:44
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.03.2021 o 12:24, Kviat pisze:

    > I ma taki sam zasrany obowiązek wysłuchać racji obywatela, a nie
    > pierdolić głupoty o filozofowaniu.
    > Jeśli kulson filozofuje, to obywatel też ma do tego prawo.

    Kulson też nie ma prawa.

    > No więc właśnie. W jaki sposób obywatel ma w cywilizowany sposób
    > uzgodnić stanowisko leżąc skuty kajdankami przyciśnięty kolanem do
    > asfaltu i spryskany gazem?

    Wóczas faktycznie jest troszkę zbyt późno. Ale większość obuwateli
    uzgadnia te stanowiska bez pokładania się.

    > Tłumaczy kulsonowi jak człowiekowi, że legitymowanie jest bezzasadne,
    > czyli niezgodne z prawem, a ci go w cywilizowany sposób rzucają na
    > glebę. To jest to twoje "w miarę możliwości" niedawanie po pysku?

    Kulsony nie mają w Polsce uprawnień do legitymowania.

    > Podpowiem ci, bo najwyraźniej przerasta to twoje możliwości
    > intelektualne, że można uniknąć fizycznego starcia np. nie legitymując
    > bezzasadnie obywateli. Albo nie pałując pokojowo protestujących ludzi.

    O ile w tym pierwszym przypadku faktycznie trudno Ci bedzie mnie
    przekonać. To w tym drugim jest to dla mnie oczywiste.

    --
    Robert Tomasik