  • Data: 2021-03-07 15:59:59
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kubuś Puchatek k...@k...org ...

    > Stanę tutaj w roli advocatus diaboli.
    > Może dlatego, że rak, nadciśnienie, choroby serca nie zabijają od
    > razu? Ktoś odpuścił sobie[1] badania/wizyty u lekarza w
    > kwietni/maju/czerwcu, choroba miała czas się rozwinąć i zmarł w
    > listopadze? A w międzyczasie bezobjawowo,tak jak ja[2], przeszedł
    > covida.
    >
    > [1] albo się nie mógł dostać; jak przez telefon zbadać, czy miało
    > się mikrowylew, albo to co braliśmy za zgagę to w rzeczywistości
    > mikrozawał serca?
    > [2] stawiam na 95%, bo pewności nie mam, że jestem już "po
> [...]

    Moim zdaniem korelacja czasowa jest zbyt duza.

    Poza tym słuzba zdrowia wcale nie jest az tak zamknieta (moze poza
    pierwszymi miesiacami pandemii)
    To raczej ludzie boja sie słuzby zdrowia i dlatego jej unikaja.
    Kto jest temu winny? Kto odpowiada za polityke informacyjna?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis