  • Data: 2021-03-05 21:40:50
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > Ono zawsze jest zgodne z prawem.

    Znowu kłamiesz. Nie zawsze.

    > W ostateczności osoba odmawiająca
    > podania personaliów odmową to legalizuje, bo odmowa sama w sobie jest
    > wykroczeniem,

    A czym jest legitymowanie bez powodu?

    > a sprawcę wykroczenia już spokojnie można legitymować.

    Legitymujecie samych siebie?

    > Wiem.
    > Trochę upraszczam. Ale uproszczenie ma na celu wykazanie, ze w
    > praktyce siłowe rozwiązania się nie sprawdzają.

    Jak założysz komuś kajdanki i spryskasz gazem, to się sprawdzają. Macie
    to przećwiczone, a piszesz, że się nie sprawdzają... to bardzo dziwne.

    > No i taka dorada powoduje, że interwencja przeradza się w "mordobicie".

    Nie. To taka interwencja to powoduje.
    Jak zwykle mylisz przyczynę ze skutkiem.

    > Tylko trzeba się liczyć, że to nakręca spiralę, bo obijany policjant
    > może zacząć całkiem legalnie strzelać.

    To po chuj nakręca spiralę? Żeby sobie postrzelać?

    > Uciekniesz przed kulą?

    Pojebało cię? Strzelać do ludzi a brak maseczki?
    Jaki śmietnik trzeba mieć w głowie żeby wpaść na taki pomysł?

    > No więc jeśli dochodzi do przegięcia, to oczywiście należy autorów
    > nadużycia przywyknienie ukarać,

    Przynajmniej w tym punkcie się zgadzamy.

    > tak, by kolejny się nie powarzył,

    Najwyraźniej kulsony mają krótką pamięć albo spali na lekcjach historii.
    Dlatego takie sytuacje się powtarzają.

    > ale w
    > większości znanych mi wypadków dziennikarze - nie wiem na ile celowo -
    > komentują te filmiki zupełnie od rzeczy.

    Nie to co rzecznicy kulsonów. Oni zawsze mówią do rzeczy. Tak jak ty.

    > Stawianie tezy, że do użycia
    > ŚPB doszło w związku z brakiem maseczki jest po prostu niedorzeczne.

    Serio? To ten człowiek podszedł do mundurowych i powiedział "zakujcie
    mnie w kajdanki i spryskajcie gazem bo nie mam maseczki"?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr