  • Data: 2021-03-05 21:59:04
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Henryk Hajdan <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie ma znaczenia, czy Straż Miejska chroniła świat przed zagrożeniem,
    > czy mylili się, iż brak maseczki nie ma żadnego wpływu na bezpieczeństwo
    > świata. Co więcej, to nie widzę powodu, by sąd w ogóle się w tym
    > momencie nad tym pochylił. Powodem interwencji było niewykonanie
    > polecenia uprawnionego. Jeśli nawet ono byłoby bezprawne, to należy
    > skargę złożyć, a nie próbować siła wymusić swojego poglądu.

    Nie wiem jak w miastach, ale pewnie jest tak jak piszecie.
    Mieszkam na wsi, po wsi chodzimy bez maseczek, ale jak wchodzimy do
    sklepu to maseczki zakładamy.
    Ja do kościoła nie chodzę, ale widzę, że na mszach ludzie są bez masek,
    ktoś tam maski zakłada. Dzielnicowy przyjeżdża codziennie i jeździ po
    wsi, ciągle nam zwraca uwagę, ze mamy w maskach chodzić, ale do głowy mu
    nie przychodzi aby jakieś mandaty pisać, mówi, że przyjedzie patrol z
    powiatu to wtedy nie będzie zmiłuj, ale my tu chodzimy po zieleńcach,
    gdzie można chodzić bez maski.