  • Data: 2021-03-05 22:59:46
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie śledzę tego, czym się szczepi poszczególne grupy, ale ta
    > szczepionka, którą szczepią nauczycieli poniżej 50-tego roku życia
    > podobno ma 50% skuteczności. Ale jak nawet ma 90%, to nadal w
    > połączeniu z maseczką daje kilka procent więcej.

    Wprowadzasz w bład.
    Skutecznosc szczepionek:
    - pfizer (tych na razie było najwiecej) - 95%
    - moderna - 94%
    - astraZeneca - 76%.

    > Przecież napisałem. Minister to powiedział w telewizji. Zdaje się
    > wczoraj, albo najdalej w środę.

    Aha, czyli "wiarygodnych zródeł" nie podasz?

    Poszukałem i:
    minister mowi ze: maseczka wysokiej klasy chroni w ponad 90 proc.

    Ciekawe co to według niego znaczy maseczka wysokiej klasy. FFP3?
    Bo jeżeli tak to ciekawe kogo będzie stać wydawac kilkadziesiat złotych
    dziennie na taka maske.

    Reasumujac - poidziwiam ze słyszysz 90% i łykasz taka informacje bez
    weryfikacji. Dla mnie taka informacja to typowy marketingowy bełkot,
    zbyt ogolny i bez odniesienia do zrodeł - bezwartościowy.

    > Co Cię przed tym powstrzymuje?

    Przepraszam cie, sadziłem ze wiesz o czym mowisz.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."