  • Data: 2019-04-06 17:07:36
    Temat: Re: Banalne - porzucone samochody jak przeciwdziałać
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-04-06 o 16:55, J.F. pisze:

> [...]
    a-przejmuje-porzucony-samochod.html

    > Spelnil, albo i nie spelnil.
    >
    > Poza tym przeciez czytasz
    > "Regulacja o przejściu pojazdu na własność gminy nie ma zastosowania,
    > gdy nieodebranie pojazdu nastąpiło z przyczyn niezależnych od osoby
    > zobowiązanej."
    >
    > I co wtedy ?
    >
    > A tu nowosc
    > https://www.rp.pl/Prawo-drogowe/304059957-Samorzady-
    nie-beda-musialy-placic-OC-za-odholowane-samochody-p
    o-ktore-nie-zglasza-sie-ich-wlasciciel.html

    > "Sejm przygotuje projekt nowelizacji prawa o ruchu drogowym. Dzięki
    > zmianie samorządy nie będą musiały płacić OC za usunięte samochody, po
    > które nie zgłasza się ich właściciel. "
    >
    > Widac do tej pory musialy :-)

    Musiały nie za usunięta a za przejęte.
    Gminy z mądrzejszymi urzędnikami nie płaciły.
    Te które płaciły należało by ukarać za niegospodarność.

    > Komu ? Nic nie zarobic i jeszcze placic VAT ? :-)

    Klientowi który kupuje towar lub usługę.

    > Trzeba by ustawe przeczytac, bo widac nie przeczytales:
    > "Przejście auta na własność gminy następuje z mocy prawa, w razie
    > nieodebrania go w terminie sześciu miesięcy od dnia jego odholowania."

    I tutaj zamiast zabierać do siebie należy wywieźć na złom.

    > A potem sie okaze, ze wlasciela nie ma

    To koszt złomowania pokryje koszt zawiezienia na złomowisko.

    > Trzeba - nie ma wyjatkow :-)
    > Poza tym OC obejmuje wypadko przy parkowaniu.

    Nie widziałem parkującego auta wiezionego na lawecie.
    A jedyny kretyn jaki widział wyleciał za to widzenie
    ze straży miejskiej.
    Auto na lawecie jest chronione przez OC lawety.

    > Mowisz, ze masz garaz i problem cie nie dotyczy ?
    > Spycholog.
    > No i wydaje ci sie ..

    Nie, tobie się wydaje.

    > Ja tylko mowie, ze bezpieczniej sprzedac na licytacji.

    A ja twierdzę że szybciej, bezpieczniej i bez kosztowo
    wyjdzie złomowanie.