  • Data: 2019-04-08 00:54:34
    Temat: Re: Banalne - porzucone samochody jak przeciwdziałać
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-04-07 o 23:46, J.F. pisze:

    > Zainteresowaly mnie prywatne parkingi ...

    Poważnie?
    To o sklepach piszesz w celu zmylenia przeciwnika?

> [...]
    > usunięty z drogi przez straż gminną lub Policję na koszt właściciela
    > lub posiadacza.
    > 2. Pojazd usunięty w trybie określonym w ust. 1, nieodebrany na
    > wezwanie gminy przez uprawnioną osobę w terminie 6 miesięcy od dnia
    > usunięcia, uznaje się za porzucony z zamiarem wyzbycia się. Pojazd ten
    > przechodzi na własność gminy z mocy ustawy.
    > 3. Przepisu ust. 2 nie stosuje się, gdy nieodebranie pojazdu nastąpiło
    > z przyczyn niezależnych od osoby zobowiązanej.
    >
    > Sorry, nie ma "dajemy pol roku czasu", trzeba najpierw usunac.

    Jak to będzie parking u złomiarza to nie koniecznie.

    > Zacytuj ustawe, ktora na to pozwala.

    Nie chce mi się szukać. A na grupie było o tym pisane ileś razy.

    > No niby mozna na Bialorus :-)

    Mając swoją posesję mam prawo na niej trzymać pojazdy mechaniczne bez
    aktualnego OC.

    > Podstawa jest, tylko ze trzeba "usunac z drogi".

    Brak podstawy do "odholowac na sasiednia ulice".

    > A tu trzeba 6 miesiecy gdzies parkowac :-)

    Dogadać się ze złomiarzem i on to przetrzyma.
    Ale jak w szóstym miesiącu znajdzie się właściciel to się
    lekko zdziwi.

    > A jak bedziesz lezal w spiaczce, bez kontaktu ?

    Pól roku?

    > "nie jest pan strona w sprawie" :-)

    W tej tez nie jesteś stroną.
    Żegnam.