  • Data: 2019-04-06 21:43:39
    Temat: Re: Banalne - porzucone samochody jak przeciwdziałać
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> pisze:

    > Z tego samego funduszu z którego płacą za ekspertyzy śmieci.

    > Gdyby to był egzemplarz muzealny to nie stał by porzucony na parkingu.
    > A gdybanie że może jednak jest śmieszne

    Jeden na paręset sztuk się w końcu kiedyś trafi.
    Pomysłowość ludzka (także w pozwach) nie zna granic :-)

    P.S. Przypadek że samochód miał wartość kolekcjonerską przy płaceniu
    składki ubezpieczenia ale (niemal) wartość złomu przy wypłacie
    ubezpieczenia jakoś mi się zapamiętało. "Uczciwy" ubezpieczyciel nawet
    zwrócił różnice w składce :-)

    --
    A. Filip