  • Data: 2019-04-08 13:27:29
    Temat: Re: Banalne - porzucone samochody jak przeciwdziałać
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:q8f9mv$5pn$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2019-04-08 o 11:50, J.F. pisze:

    >To zdaje się problemu dotyczą inne przepisy niż w przypadku władz
    >lokalnych.

    Najwyrazniej.

    Wypchnac po nocy na ulice, jak nikt nie bedzie widzial ? :-)

    >Jakich przyszłych?
    >Trafi się klient na konkretną część to konkretną część się
    >zdemontuje.

    A jak sie zjawi prawowity wlasciciel ?

    >Skoro parkowanie jest gratis to nie powinno być faktury.
    >:-)

    Grozi domiarem ze strony urzedu skarbowego :-)

    Ale skoro gratis ... przychodzi prawowity wlasciciel i nic nie placi
    za te 5 miesiecy.
    I jeszcze mu trzeba czesci zamontowac :-)

    >Tak.

    A ustawa mowi, ze zarejestrowany pojazd musi miec OC.

    >To stanie się posiadaczem i beknie za brak ubezpieczenia.

    Czy solidarnie z wlascicielem zarejestrowanego pojazdu bez OC ?

    >Owszem , ale nie na sąsiednią ulicę.

    Owszem.

    >Na szrot to akurat może. Nie było zastrzeżenia że parking nie
    >może być na szrocie.

    Moze i na szrot, ale jednak na parking :-)

    >Ale gmina miała podstawy bo stał zarośnięty. Może nawet bez tablic.

    A moze z tablicami, a zarost w ocenie sadu nie stanowi podstawy :-)

    >"A jak tam wasza matka będzie szła?"

    No mowie - wydaje ci sie, ze problem cie nie dotyczy :-)

    >Nie dorabiam na handelku zarekwirowanym towarem.

    To skad wiesz, ze takowe byly ?

    >A i znaleźć ciężko bo jak zajmie komornik to on spieszy się
    >ze sprzedażą. Jak zajmie policja czy prokuratura to oni
    >najpierw muszą sprawę w sądzie wygrać i dopiero mogą sprzedać.
    >Więc u nas taki pojazd potrafi kilka lat przestać.

    No i co z OC ?
    Prokuratora nikt nie ruszy, czy oni maja jakas podstawe prawna.

    Bo gminy najwyrazniej nie, skoro im ustawe dopiero zmieniaja :-)

    J.