  • Data: 2019-04-06 22:28:49
    Temat: Re: Banalne - porzucone samochody jak przeciwdziałać
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 6 Apr 2019 17:07:36 +0200, RadoslawF napisał(a):
> [...]
    nie-beda-musialy-placic-OC-za-odholowane-samochody-p
    o-ktore-nie-zglasza-sie-ich-wlasciciel.html

    > Musiały nie za usunięta a za przejęte.
    > Gminy z mądrzejszymi urzędnikami nie płaciły.
    > Te które płaciły należało by ukarać za niegospodarność.

    A jak przyjdzie UFG i gminie naliczy, to kogo bedziesz karac ?

    > Klientowi który kupuje towar lub usługę.

    Klient przyjechal, postawil samochod, i placic nie ma zamiaru.
    I co z takim zrobic ?

    > I tutaj zamiast zabierać do siebie należy wywieźć na złom.

    Od dnia odholowania. Nie mozesz sobie odholowac na zlom, musisz
    odholowac, postawic gdzies na pol roku, i dopiero na zlom.

    odholowac na sasiednia ulice ?

    > To koszt złomowania pokryje koszt zawiezienia na złomowisko.

    Nie starczy.

    > Nie widziałem parkującego auta wiezionego na lawecie.
    > A jedyny kretyn jaki widział wyleciał za to widzenie
    > ze straży miejskiej.
    > Auto na lawecie jest chronione przez OC lawety.

    Ale potem musi pol roku gdzies parkowac.

    > Nie, tobie się wydaje.

    Wyjedziesz na tydzien, ale trafisz do szpitala, a auto nie w garazu

    J.