  • Data: 2019-04-08 11:50:15
    Temat: Re: Banalne - porzucone samochody jak przeciwdziałać
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:q8dv48$sui$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2019-04-07 o 23:46, J.F. pisze:

    >Poważnie?
    >To o sklepach piszesz w celu zmylenia przeciwnika?

    Sklep ma prywatny parking ... niekoniecznie platny.
    Albo np byl bezplatny "tylko dla klientow", a teraz jest platny, a
    samochod tam stoi od czasow bezplatnosci :-)

    >Jak to będzie parking u złomiarza to nie koniecznie.

    I zlomiarz bedzie trzymal pol roku w imie przyszlych zyskow ?
    Byc moze.
    Ale powinna byc okreslona stawka za parkowanie, i wystawiona faktura
    VAT :-)

    >Nie chce mi się szukać. A na grupie było o tym pisane ileś razy.

    No to nie masz argumentu

    >Mając swoją posesję mam prawo na niej trzymać pojazdy mechaniczne bez
    >aktualnego OC.

    Zarejestrowane ?

    A jak zlodziej ukradnie ?

    >Brak podstawy do "odholowac na sasiednia ulice".

    Chcesz powiedziec, ze nic nie mozna zrobic ?
    Gmina moze pojazdy podejrzane o bycie porzuconymi, odholowac.

    Ale jak widac - nie moze tego zrobic na sasiednia ulice.
    Ani prosto na szrot ..

    >Dogadać się ze złomiarzem i on to przetrzyma.
    >Ale jak w szóstym miesiącu znajdzie się właściciel to się lekko
    >zdziwi.

    A jak pojdzie do sadu, i sie okaze, ze gmina nie miala podstaw do
    odholowania ?
    To sie gmina lekko zdziwi :-)

    >Pól roku?

    Albo i rok, czy piec ...

    >W tej tez nie jesteś stroną.
    >Żegnam.

    Zebys choc dal link do jednej takiej aukcji :-)

    J.