  • Data: 2019-04-08 13:01:16
    Temat: Re: Banalne - porzucone samochody jak przeciwdziałać
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-04-08 o 11:50, J.F. pisze:

    > Sklep ma prywatny parking ... niekoniecznie platny.
    > Albo np byl bezplatny "tylko dla klientow", a teraz jest platny, a
    > samochod tam stoi od czasow bezplatnosci :-)

    To zdaje się problemu dotyczą inne przepisy niż w przypadku władz
    lokalnych.
    Do tego właściciel parkingu ne posiada zaparkowanych na nim aut.
    Wiec komornik ich nie zajmie za długi właściciela ale też
    właściciel nie musi się przejmować parkingiem.

    > I zlomiarz bedzie trzymal pol roku w imie przyszlych zyskow ?

    Jakich przyszłych?
    Trafi się klient na konkretną część to konkretną część się
    zdemontuje.

    > Byc moze.
    > Ale powinna byc okreslona stawka za parkowanie, i wystawiona faktura VAT
    > :-)

    Skoro parkowanie jest gratis to nie powinno być faktury.
    :-)

    > No to nie masz argumentu

    Już nie muszę, jak podpowiedziałeś nie jesteś stroną w sprawie.
    Taki wystarczy? :-)

    > Zarejestrowane ?

    Tak.

    > A jak zlodziej ukradnie ?

    To stanie się posiadaczem i beknie za brak ubezpieczenia.

    > Chcesz powiedziec, ze nic nie mozna zrobic ?
    > Gmina moze pojazdy podejrzane o bycie porzuconymi, odholowac.

    Owszem , ale nie na sąsiednią ulicę.

    > Ale jak widac - nie moze tego zrobic na sasiednia ulice.
    > Ani prosto na szrot ..

    Na szrot to akurat może. Nie było zastrzeżenia że parking nie
    może być na szrocie.

    > A jak pojdzie do sadu, i sie okaze, ze gmina nie miala podstaw do
    > odholowania ?
    > To sie gmina lekko zdziwi :-)

    Ale gmina miała podstawy bo stał zarośnięty. Może nawet bez tablic.

    > Albo i rok, czy piec ...

    "A jak tam wasza matka będzie szła?"

    > Zebys choc dal link do jednej takiej aukcji :-)

    Nie dorabiam na handelku zarekwirowanym towarem.
    A i znaleźć ciężko bo jak zajmie komornik to on spieszy się
    ze sprzedażą. Jak zajmie policja czy prokuratura to oni
    najpierw muszą sprawę w sądzie wygrać i dopiero mogą sprzedać.
    Więc u nas taki pojazd potrafi kilka lat przestać.