  • Data: 2019-04-06 12:12:08
    Temat: Re: Banalne - porzucone samochody jak przeciwdziałać
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-04-05 o 20:37, J.F. pisze:

    > https://www.rp.pl/Administracja/312029992-Kiedy-gmin
    a-przejmuje-porzucony-samochod.html

    > -gmina przejmuje po pol roku, chyba, ze tam jakis wyjatek jest,
    > -cos tam o przyczynach niezaleznych ... to moze lepiej sprzedac na
    > licytacji, zeby moc oddac pieniadze, jak sie okaze, ze bezprawnie zabrano.

    Nie wymyślaj. Skoro pojazd spełnił wymogi przejęcia przez gminę to
    nie będzie to "bezprawnie zabrano".

    > P.S. Tam, gdzie obowiazuje PORD ... a co ma zrobic np sklep czy parking
    > platny ?

    Sklep ma sprzedawać to co sprzedaje a parking płatny ma wystawiac
    rachunki za usługi.

    > Najpierw myslalem tylko samych kosztach - kto zaplaci ? Szczegolnie, jak
    > trzeba trzymac pol roku :-)

    A musi go trzymać na parkingu płatnym przez pół roku.
    Skoro gdzieś tam już stoi to wzywa się właściciela do usunięcia
    i pół roku czeka na reakcję. I jak reakcji nie ma to się złomuje.
    A właścicielowi nalicza koszt operacjia nie martwi się że trzeba
    będzie mu za auto zapłacić.

    > Ale parkowac auto przez pol roku ... to chyba trzeba kupic OC ? :-)

    Do parkowania nie trzeba.

    > To inna bajka - UFG nie ma dostepu do rejestracji.
    > Wiec nie wie kto posiada pojazd bez OC, dopoki mu ktos konkretnie nie
    > doniesie.
    >
    > Z kolei CEPIK moglby doniesc ... ale nie ma podstawy prawnej :-)

    > Sie smiej, a jak to bedzie twoj samochod ?

    Nawet jak go na rok zostawię to w garażu tego nie widać.

    > Albo wyjedziesz np na rok, a w miedzyczasie gmina ustawi zakaz
    > parkowania ... albo postanowi film nakrecic, czy impreze masowa, albo
    > choc przejazd Prezydenta.

    Jak wyżej.

    > Jak mnoze - jest decyzja o karze, brak reakcji, sad zatwierdzi, wzywajac
    > lub nawet nie,
    > komornik zabierze i problem rozwiazany.
    >
    > No chyba, ze po latach sad dojdzie do wniosku, ze nie mogl zatwierdzic,
    > z powodu smierci :-)

    Wymyślasz problemy.