eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAster - zmiana regulaminy, a koszty z tym związane › Re: Aster - zmiana regulaminy, a koszty z tym związane
  • Data: 2009-02-11 10:28:43
    Temat: Re: Aster - zmiana regulaminy, a koszty z tym związane
    Od: mic49 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On 11 Lut, 11:24, Maverick <m...@p...fm> wrote:
    > mic49 wrote:
    > > Witam,
    >
    > > Temat ju jaki czas temu si pojawi , ale mi chodzi o inny w tek. TV
    > > kablowa Aster zmienia od 1 marca regulamin, i dlatego dosta em pismo,
    > > a w nim m.in. fragment:
    > > " O wiadczenie o rozwi zaniu umowy z powy szego powodu, z
    > > uwagl dnienem postanowie zawartych w dotychczasowym regulaminie,
    > > powinno by dostarczone w terminie 7 dni przed dat ... (...) Aster nie
    > > przys uguje roszczenie odszkodowawcze".
    >
    > > Moje pytanie - co oznacza fragment - z uwzgl dnieniem postanowie
    > > zawartych w dotychczasowym regulaminie". Bo w dotychczasowym
    > > regulaminie jest napisane, e - owszem 7 dni wcze niej trzeba z o y
    > > wypowiedzenie, e Aster nie przys uguje odszkodowanie Z WYJ TKIEM
    > > DOMAGANIA SI ZWROTU ULG PRZYZNANYCH W ZWI ZKU Z PODPISANIEM UMOWY
    > > PROMOCYJNEJ. A wi c - je li normalnie w cenniku Internet kosztuje 120
    > > z , a ja w promocji przez 20 miesi cy p aci em 50 z , to moje ulgi to
    > > 70 x 20 = 1400 z . Czy w zwi zku z tym po rozwi zaniu przeze mnie w
    > > przyczyn zmiany regulaminu nie dostan faktury na tak kwot ?
    >
    > > Na infolinii twierdz , e nie. Ale moje obawy wynikaj z tego, e
    > > kiedy wypowiada em umow z inn kabl wk (w normalnym trybie) i mimo,
    > > e na infolinii twierdzili, e nic nie p ac , to przysz a jednak
    > > faktura na kilkaset z otych - i faktycznie w regulaminie by zapis
    > > m wi cy o tym, a na moj reklamacj - telewizja odpowiada a, e
    > > obowi zuje mnie regulamin, a nie to, co pracownik m wi. I w sumie - to
    > > racja.
    >
    > Przejdz sie do ich BOKu i wez odpowiedz na pismie - z potwierdzeniem
    > daty i podpisem pracownika - jesli powiedza to samo co na infolinii to
    > juz masz sprawe zalatwiona. Gdy powiedza ze zaplacisz - trzeba szukac
    > rozwiazan prawnych.
    >
    > Ja uwazam ze zadnych kar nie zaplacisz - bo to z ich winy jest
    > wypowiadana umowa.
    >
    > --
    > Regards,
    > Maverick- Ukryj cytowany tekst -
    >
    > - Pokaż cytowany tekst -

    Wydaje mi się, że w BOK nie dostanę informacji na piśmie, że nie
    zapłacę żadnych kar. Mogę oczywiście złotyć takie zapytanie i poczekać
    na odpowiedź. Pytanie - jak rozumień ten zapis w piśmie od nich:
    - czy, że w uwzględnieniem postanowień zawartych w dotychczasowym
    regulaminie trzeba wypowiedzenie złożyć 7 dni wcześniej;
    - cz też, że wypowiedzenie trzeba złożyć z uwzględnieniem
    dotychczasowego regulaminu, a tu 7 dni przed + kara z ulgi.

    Swoją drogą, też mi się wydaję, że kary nie zapłacę. Ale nie tak dawno
    Era też chciała płacić sobie za telefony wzięte w promocji przy
    zrywaniu umowy po zmianie regulaminu. Nie wiecie, jak to się
    skończyło?

    Michał

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1