eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAster - zmiana regulaminy, a koszty z tym związane › Re: Aster - zmiana regulaminy, a koszty z tym związane
  • Data: 2009-02-11 10:24:17
    Temat: Re: Aster - zmiana regulaminy, a koszty z tym związane
    Od: Maverick <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    mic49 wrote:
    > Witam,
    >
    > Temat już jakiś czas temu się pojawił, ale mi chodzi o inny wątek. TV
    > kablowa Aster zmienia od 1 marca regulamin, i dlatego dostałem pismo,
    > a w nim m.in. fragment:
    > " Oświadczenie o rozwiązaniu umowy z powyższego powodu, z
    > uwaględnienem postanowień zawartych w dotychczasowym regulaminie,
    > powinno być dostarczone w terminie 7 dni przed datą... (...) Aster nie
    > przysługuje roszczenie odszkodowawcze".
    >
    > Moje pytanie - co oznacza fragment - z uwzględnieniem postanowień
    > zawartych w dotychczasowym regulaminie". Bo w dotychczasowym
    > regulaminie jest napisane, że - owszem 7 dni wcześniej trzeba złożyć
    > wypowiedzenie, że Aster nie przysługuje odszkodowanie Z WYJĄTKIEM
    > DOMAGANIA SIĘ ZWROTU ULG PRZYZNANYCH W ZWIĄZKU Z PODPISANIEM UMOWY
    > PROMOCYJNEJ. A więc - jeśli normalnie w cenniku Internet kosztuje 120
    > zł, a ja w promocji przez 20 miesięcy płaciłem 50 zł, to moje ulgi to
    > 70 x 20 = 1400 zł. Czy w związku z tym po rozwiązaniu przeze mnie w
    > przyczyn zmiany regulaminu nie dostanę faktury na taką kwotę?
    >
    > Na infolinii twierdzą, że nie. Ale moje obawy wynikają z tego, że
    > kiedyś wypowiadałem umowę z inną kablówką (w normalnym trybie) i mimo,
    > że na infolinii twierdzili, że nic nie płacę, to przyszła jednak
    > faktura na kilkaset złotych - i faktycznie w regulaminie był zapis
    > mówiący o tym, a na moją reklamację - telewizja odpowiadała, że
    > obowiązuje mnie regulamin, a nie to, co pracownik mówi. I w sumie - to
    > racja.

    Przejdz sie do ich BOKu i wez odpowiedz na pismie - z potwierdzeniem
    daty i podpisem pracownika - jesli powiedza to samo co na infolinii to
    juz masz sprawe zalatwiona. Gdy powiedza ze zaplacisz - trzeba szukac
    rozwiazan prawnych.

    Ja uwazam ze zadnych kar nie zaplacisz - bo to z ich winy jest
    wypowiadana umowa.

    --
    Regards,
    Maverick

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1