    From: mic49 <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Aster - zmiana regulaminy, a koszty z tym związane
    Date: Wed, 11 Feb 2009 02:28:43 -0800 (PST)

    On 11 Lut, 11:24, Maverick <m...@p...fm> wrote:

    > Przejdz sie do ich BOKu i wez odpowiedz na pismie - z potwierdzeniem
    > daty i podpisem pracownika - jesli powiedza to samo co na infolinii to
    > juz masz sprawe zalatwiona. Gdy powiedza ze zaplacisz - trzeba szukac
    > rozwiazan prawnych.
    >
    > Ja uwazam ze zadnych kar nie zaplacisz - bo to z ich winy jest
    > wypowiadana umowa.
    >
    > --
    > Regards,
    > Maverick- Ukryj cytowany tekst -
    >
    > - Pokaż cytowany tekst -

    Wydaje mi się, że w BOK nie dostanę informacji na piśmie, że nie
    zapłacę żadnych kar. Mogę oczywiście złotyć takie zapytanie i poczekać
    na odpowiedź. Pytanie - jak rozumień ten zapis w piśmie od nich:
    - czy, że w uwzględnieniem postanowień zawartych w dotychczasowym
    regulaminie trzeba wypowiedzenie złożyć 7 dni wcześniej;
    - cz też, że wypowiedzenie trzeba złożyć z uwzględnieniem
    dotychczasowego regulaminu, a tu 7 dni przed + kara z ulgi.

    Swoją drogą, też mi się wydaję, że kary nie zapłacę. Ale nie tak dawno
    Era też chciała płacić sobie za telefony wzięte w promocji przy
    zrywaniu umowy po zmianie regulaminu. Nie wiecie, jak to się
    skończyło?

    Michał