  • Data: 2002-12-03 04:37:15
    Temat: Re: Apteki internetowe
    Od: "kasandr@" <d...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    "AW" <p...@a...hotmail.com> wrote in message
    news:ash4ed$1q4$1@news.onet.pl...

> [...]
    > fakmakologii bądź chemii.
    > Infomacje które przytacasz poniżej pochodzą prawopodobnie z... no nie wiem
    > "Pani Domu" ? w najlepszym przypadku z Encyklopedii Powszechnej.
    > Mimo to podyskutujmy :)

    > łososia.

    > To prawda, tyle, że taka sama jak fakt, że w wodzie morskiej jest złoto.
    > Jakoś jednak nie słyszałem, żeby ktoś wzbogacił się na odzysku złota z
    wody
    > morskiej :).
    > Ilość i postać morfiny w makówkach wymagają dużo zachodu środków i czasu

    Tak , nóż z trzema ostrzami i pakistański albo indyjskii chłop + 2 dni czasu
    na 1 ha plantacji maku. Zawartość morfiny w suchym soku 10,5%. za Panią
    Domu.

    > A co do hormonów z łososia, hmm... nie wiem co napisać - szczęka mi
    opadła.
    > Nie będę ci udowadniał, że nie jestem wielbłądem.

    Calcytonina łososiowa jest 10 000 x bardziej aktywna niż ludzka = przeciw
    osteoporozie. "Pani Domu"

    > Bzdura, niestety sama się ośmieszasz. Bardzo niewiele jest leków o ŚCIŚLE
    > określonym przeznaczeniu.
    > Nie wiem czy przeglądając "Poradnik Domowy" natknęłaś się na informację,
    że
    > np. polopiryna (aspiryna) hamuje syntezę prostaglandyn, co może spowodować
    > niedorozwój młodych organizmów i np. w Wlk. Brytanii zakazuje się
    podawania
    > tego leku młodzieży poniżej 16 roku życia? Nie wyklucza to jednak użycia
    > polopiryny w profilaktyce chrób serca.
    > Twoja ignorancja mnie przeraża.

    To nie hamowanie syntezy prostaglandyn jest szkodliwe ale zespół Hoign'a (
    nie jestem pewien pisowni) i nie do 16 a 12 lat, co w ulotce jest
    zaznaczone.
    Ale ten przykład jest do bani.Zawsze i wszędzie aspiryna jest i była
    dostępna bez recepty, nawet gdy warzyło się wywary z kory wierzbowej.( nazwa
    gatunkowa salix i stąd acidum salicylicum, a następnie acid.
    acetylosalicylicum)
    Tak mówi Pani Domu.

    > Jak dla mnie to mogłabyś brać co tylko ci sie podoba, po warunkiem, że
    > później ja jako podatnik nie będę za to płacił, albo nie ucierpię bo np.
    > jesteś narkomanką i pewnego dnia przyłożysz mi nóż do gradła bo zabrakło
    ci
    > na narkotyki w aptece.

    Osobiście to nawet Aspiryny nie używam bo to Bayer ;-))))
    Produkcja narkotyków jest równie tania jak spirytusu , ale chemik to musi
    wiedzieć.
    Ceny na czarnym rynku są kilkaset razy zawyżone, przez przepisy ale podobno
    najbardziej zależy dilerom na utrzymaniu status quo.

    > nie
    > >
    > Komentarz - "Pani Domu"

    Rozumiem że się zgadzasz.

    > 000
    >
    > Wydaje mi się, co zresztą widać doskonale na Twoim przykładzie, że nie.
    > Umiejętność pisania i czytania nie koniecznie oznacza że rozumie się to co
    > się czyta, ani też że można wypowiadać się o sprawach o których całość
    > wiedzy zdobyło się czytając popularne gazetki.

    Ja to wiem "bo oglądam telewizję"!!

    > wiedzy
    > od
    >
    > Co do lekarzy - czasem jest to prawda. Ale "bez apelacji", no to już
    > śmieszne, nikt cię jak chłopa pańszczyźnianego do konkretnego lekarza nie
    > przypisał.

    Jasne, zawsze jest wybór. Choćby ten albo żaden.
    Powodzenia.

    > dziedziny,
    > na
    > >

    > Tak, wydaje mi się że jesteś bardzo młodą osobą bo jeszcze nie zrozumiałaś
    > że pojęcie "państwa" oznacza że musimy się podporządkować pewnym zasadom
    > pomijając fakt czy są one dobre czy nie i czy nam się to podoba czy nie.

    To Rewolucja Francuska pewnie nastąpiła na skutek powszechnej aprobaty
    ustroju ówczesnej Francji?
    To obywatele składają się na pańswo i jako tacy mają pełne prawo do jego
    kształtowania, no chyba że pochodzisz z Iraku??

    > Wyobraź sobie sytuację, że wydarzył się wypadek samochodowy, ofiary są
    > nieprzytomne.
    > Co zrobisz w takiej sytuacji ? Poczekasz aż dojdą do siebie i zapytasz czy
    > chcą być leczone przez Służbę Zdrowia ? A jak umrą ?

    Tak niech lekarz najlepiej wystawi im receptę! To rozwiąże sytuację!
    Bo temat dotyczy recept. Tak czy nie?????

    > Powiem ci jeszcze dlaczego nie powinno być aptek internetowych
    (przynajmniej
    > na razie).
    > Bo np. ja niechciałbym żeby jakiś fiut kupował w aptece środki odurzające
    > potem sprzedawał je mojemu dziecku. I proszę Cie nie pisz, że teraz tak
    się
    > dzieje (dealerzy w szkołach) bo to całkiem inna para kaloszy.

    Akurat zabierając głos w kwesti recepta: tak czy nie, nie miałem na myśli
    środków psychotropowych czy narkotycznych ( są całe fury leków ważniejszych)
    ale skoro wywołałeś temat, to coś mi się wydaje że planujesz mieć
    niedorozwinięte dzieci.!? Skoro można kupić bez recepty w aptece to po co
    przepłacać u fiuta, bo nie sądzisz że ten podaruje "towar" Twoim dzieciom po
    kosztach zakupu????
    Los Twoich dzieci w Twoich rękach, i ja jako podatnik nie chciałbym dopłacać
    do armi urzędników którzy będą zamiast Ciebie dbali o właściwą opiekę i
    edukacjię Twoich dzieci, lub co gorsza za odwyk dla tych sierot.

    ps.
    gwoli ścisłości, jeżeli mnie pamięć nie myli, to złota w wodzie morskiej
    jest ok 1 g /km3 a to , nawet bez kończenia chemii, wiadomo że procent jest
    mniejszy o kilkanaście rzędów wielkości.

    pozdrawiam i idę ogładać telewizję.

    --
    Kasandr@