  • Data: 2002-12-04 12:04:52
    Temat: Re: Apteki internetowe
    Od: "kasandr@" <d...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    "AW" <p...@a...hotmail.com> wrote in message
    news:asjmtg$o64$1@news.onet.pl...

    > To już na koniec żeby uciąć tę beznadziejną dyskusję.
    > Jedyne na co cię stać, przyjacielu to stek inwektyw (patrz dyskusja
    powyżej)
    > Nie potrafisz dać rzeczowej odpowiedzi na żadne zadane ci pytanie.
    > Zresztą nie dziwi mnie to, bo jak sam piszesz nie znasz nawet tabliczki
    > mnożenia.
    > Mogę się tylko uderzyć w pierś i przeprosić grupę za zaśmiecanie jej - w
    > nadziei
    > (jak się okazuje bezpodstawnej), że nawet taki zakuty łeb
    > jak ty - mój adwersarzu - coś zrozumie.
> [...]

    Gdybym znał filozofię twojego GURU ,który zdaje się nazywa, Britney Spears
    to bym się do niej ustosunkował, ale nie mam pojęcia kto zacz, więc wybacz.
    Zaś w kwestii Twojej demencji starczej - to już nie mój problem, ale gdybyś
    od razu o niej wspomniał nie narażał bym Cię nigdy na żaden wysiłek
    umysłowy. Proszę o wybaczenie.

    --
    Kasandr@