  • Data: 2002-12-04 01:48:32
    Temat: Re: Apteki internetowe
    Od: "AW" <p...@a...hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    To już na koniec żeby uciąć tę beznadziejną dyskusję.
    Jedyne na co cię stać, przyjacielu to stek inwektyw (patrz dyskusja powyżej)
    Nie potrafisz dać rzeczowej odpowiedzi na żadne zadane ci pytanie.
    Zresztą nie dziwi mnie to, bo jak sam piszesz nie znasz nawet tabliczki
    mnożenia.
    Mogę się tylko uderzyć w pierś i przeprosić grupę za zaśmiecanie jej - w
    nadziei
    (jak się okazuje bezpodstawnej), że nawet taki zakuty łeb
    jak ty - mój adwersarzu - coś zrozumie.
    Poglądy, utworzone na podstawie telewizji i lektury Newsweek'a (mógłbyś
    przynajmniej napisać ten tytuł poprawnie) mają dla mnie taką wartość jak
    życiowa filozofia Britney Spears.

    Żegnając cię, informuję że jednak nie jestem właścicielem żadnej apteki,
    ani podobnego przybytku.

    Żeby było weselej przytoczę klasyka:
    Koleżko, ja zapomniałem więcej niż ty kiedykolwiek wiedziałeś.

    Z partyjnym pozdrowieniem

    AW