  • Data: 2007-03-08 11:50:08
    Temat: Re: Alimenty na psa
    Od: Abu <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    [edymon] napisał(a):

    > Hm. Ciekaw w jaki sposob. Poza kastracja.

    na przykład tak. Mógł go też uwiązać, by na cudzą posesję nie wchodził.
    Z resztą to już problem właściciela psa.

    > Mogl.

    > ŁAŚ. Podpisy tez sie czyta. Czasami.
    > A owszem, jak zostawie radio w aucie to nie powinnam sie dziwic, ze
    > wracajac mam wybita szybe...

    I wg. Ciebie nie powinno się ścigać złodzieja radia? No bo jak
    zostawiłem radio to się sam o kradzież prosiłem?

    Może i rzeczywiście właściciel suki nie powinien się dziwić, że jakiś
    pies ją "zgwałcił", co nie oznacza, że nie może to być przestępstwem.

    Oczywiście, właściciel suki będzie maił duże trudności z udowodnieniem
    przed sądem, że było jak pisze. Pewnie jakieś badania DNA, by były
    potrzebne. No, ale to pewnie drogo. Tyle, że w przypadku przegranej
    będzie maił jeszcze większe koszty.