    From: "Maverick31" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Alimenty
    Date: Sat, 2 Jul 2005 12:36:47 +0200

    Użytkownik "Bart" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:da5nvp$1o3$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Mam pytanie - ile sąd mógłby zasądzic alimentów na nieślubne
    > dziecko w przypadku gdy sytuacja ojca (moja) jest następująca:
    >
    > - zarobki 3500 netto (umowa na czas nieokreslony)
    > - bez samochodu
    > - mieszkajacy jeszcze 'przy rodzicach' (czyli wydatki na
    > utrzymanie własne i mieszkania dośc niskie, powiedzmy podzielone
    > na 3)
    > - nieposiadający obecnie żadnych innych zobowiązań (spłata
    > kredytu mieszkaniowego dopiero od połowy przyszłego roku)
    >
    > Wiem, że wiele zalezy od indywidualnej intrpretacji sędziego i
> [...]

    Kto ci tych glupot naopowiadal... to tylko maksymalna kwota jaka mozna
    potracic z wynagrodzenia nic wiecej.
    Jesli rodzice nie pracuja to ponosisz calosc kosztow utrzymania domu i
    rodzicow, jesli choruja to leki im kupuj ... a w kazdym razie wspieraj bo to
    twoj obowiazek.
    Kredyt mieszkaniowy jest zobowiazaniem a to ,ze masz go splacac od
    przyszlego roku to nie argument za dowaleniem alimentow. Umowa pomiedzy
    kredytodawca a toba zapewne jest wiec jest obciazenie finansowe.
    Zreszta.... prawda jest taka, ze na sali rozpraw nie tylko bedziesz mial
    powodke za adwersarza...sedzina tez sie postara odwrocic kota ogonem ...
    Pozdrawiam Maver