    From: SzerszeN <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Administracja Osiedla - Co mogą zrobić???
    Date: Wed, 28 Sep 2005 08:38:58 +0200

    Grzegorz Zabielski wrote:

    [ciach]
    > Moje pytanie jest takie - CO MOŻE MI ZROBIĆ ADMINISTRACJA OSIEDLA ???

    hehe :)
    jak czytalem twoj post to jakbym czytal swoja "historie" o
    naszej "mrowce" jak ktos zazartowal, tej to nawet kot tupie :) psa tez
    mamy, ale on szczeka tylko jak nas uslyszy wracajacych do domu, ani jak
    jestesmy, ani jak nas nie ma nie szczeka, kiedys zaraz po remoncie
    okazalo sie ze cieknie kranik od pralki, w srodku niedzielnego
    popoludnia, zaczolem skowac plytke, zanim udalo mi sie skuc ja do polowy
    pod drzwiami stala sasiadka z "geba", po pol godzinie razem z policjantami

    generalnie dostalem kiedys podobne pismo od administracji, bylem na
    rozmowie z prezesem spoldzielni, rozmowa byla wyjasniajaca, po tej
    rozmowie, sam napisalem pismo na sasiadke, umiescilem tam kilka
    ciekawych szczegolo, miedzy innymi to ze podczas rozmowy z zona
    stwierdzila ze to blok starych ludzi i ze mlode malzenstwo nie powinno
    tu mieszkac, do tego dolalem kila wymyslonych szczegolow, takich ktorych
    sie nie sprawdzi

    za jakis czas bylo jeszcze jedno jej pismo, jeszcze jedno moje, w kocu
    albo ona przestala donosic, albo spoldzielni przestalo chciec sie
    reagowac na takie akcje, chwilowo jest zawieszenie broni

    nie przejmuj sie, napiszcie kontrpismo, najlepiej zanies je odrazy na
    rozmowe i zloz na dziennik, jedna kopie zostaw sowbie i pokaz ja odrazu
    podczas rozmowy

    nic ci nie moga zrobic co najwyzej pogadaja wyjasniajac sprawe
    jesli sasiadka bedzie uciazliwa zglos sie na policje jak ktos tu radzil,
    oskarz ja o utrudnianie zycia, nekanie itp